frits en Gerry down under - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van frits driel - WaarBenJij.nu frits en Gerry down under - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van frits driel - WaarBenJij.nu

frits en Gerry down under

Door: Frits

Blijf op de hoogte en volg frits

14 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Nelson

We zijn inmiddels aan onze laatste dagen op het zuidereiland toe. het weer blijft verbazend mooi en rustig. gisteren de walvissen opgezocht voor de kust van Kaikoura op een rustige zee. heel veel walvissen gezien en ook veel dolfijnen,die wat mij betreft, de show stalen.
We zijn nu in het Abel tasman national park en gaan daar gaan we lange wandelingen maken. Er is hier een systeem met watertaxi's, die je op een bepaald punt afzetten en van waar je dan naar je uitgangspunt terugloopt. Ideaal voor de actieve zestigplusser! Maandag vertrekken we naar het Noordereiland met een boottocht van drie uur!
Wij krijgen hier de indruk, dat het almaar waait en regent in Belgie, maar wij zijn hier nu bijna drie weken en hebben nog geen regen gezien en al mijn warme kleren en lange broeken heb ik nog niet gebruikt...

Ik hoop, dat alles goed gaat met iedereen!

Tot de volgende keer

frits en Gerry

  • 14 Februari 2014 - 18:40

    Henk Van Driel:

    Hallo Frits en Gerry

    Ik blijf je verslag volgen. Hier alles goed.
    Raar weer, veel mensen vast op de weg met ijs en ook veel zonder stroom. Ik heb er geen last van.
    Veel plezier en geniet er van.
    Henk

  • 16 Februari 2014 - 08:21

    Ilse:

    He pa en ma,

    Fijn, ik ben weer op de hoogte! Leuk hoor. Ik ben blij dat jullie het zo naar je zin hebben. Geniet er maar heel veel van! Het klinkt allemaal wel heel erg mooi!
    Ik zal vanaf nu in mn Spam blijven kijken, want ik wil ze niet missen..
    Veel plezier!
    Ilse en family

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

frits

een bezoek aan onze kinderen en kleinkinderen in Sydney/Australia combineren met een rondreis door Nieuw Zeeland

Actief sinds 05 Jan. 2014
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 6753

Voorgaande reizen:

16 Januari 2014 - 08 Maart 2014

Frits en Gerry downunder

Landen bezocht: