Fristen Gerry Down under - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van frits driel - WaarBenJij.nu Fristen Gerry Down under - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van frits driel - WaarBenJij.nu

Fristen Gerry Down under

Door: Frits

Blijf op de hoogte en volg frits

06 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Helaas hebben we een aantal dagen zonder WiFi gezeten en hebben dus niets van ons kunnen laten horen. Maar hier zijn we weer. Het gaat nog altijd goed met ons. Ik krijg geen reacties op mijn reisverslagen, dus ik weet niet of het wel aankomt. Laat eens wat van je horen!
We hebben een fantastische en avontuurlijke tijd en het weer is beter dan iedereen voor mogelijk had gehouden. Het regent hier gemiddeld 200 dagen per jaar! maar onze vakantie valt precies in die andere 165 dagen van het jaar. We hebben gelogeerd in prachtige B+ B's met schitterende uitzichten op turquoise meren. Zojuist een boottocht met overnachting aan boord door de nieuw Zeelandse fjorden naar de Tasmanzee achter de rug van ongekende schoonheid. Niet zeeziek geworden...
De sterrenhemel hier is prachtig door de heldere lucht en weinig lichtvervuiling.
We zijn nu opweg naar de gletsjers hier en houden jullie zeker hiervan op de hoogte.

Frits en Gerry

• 07 Februari 2014 - 01:03

Barbera:

Ik heb jullie verslag van 6/2 gelezen. Het komt dus goed over.

• 08 Februari 2014 - 14:27

Eric En Chantal:

Beste Frits en Gerry,

Hier in Overijse alles oké. Van regen gesproken in jullie verhaal …. in de Druivenstreek zijn we heel verwend wat neerslag betreft. Ook begint het nu politieke statements in de aanloop van de verkiezingen te lopen.
    Met ons alles goed …. al wennen we nu aan een leven zonder broer Firmin.
    Onze Kristine draagt voorts haar kindje naar midden mei toe. Overlijden en geboorte volgen mekaar nog wel eens gemakkelijk op in éénzelfde familie. Dat is het leven.
    Met jullie woning - van buitenuit gezien - ook alles in orde.
    Geniet van jullie verlof en tot later