Frits en Gerry down under - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van frits driel - WaarBenJij.nu Frits en Gerry down under - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van frits driel - WaarBenJij.nu

Frits en Gerry down under

Door: Frits

Blijf op de hoogte en volg frits

28 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Na de buzz van Australian Day ,een soort nationale feestdag, waar alle Australiërs buiten eten (en zeer veel drinken) gisteren aangekomen in het rustige nieuw Zeeland. Het is hier 12 uur vroeger dan bij jullie!Het is hier echt helemaal anders dan AustrAlia. Zeer helder en aangenaam weer , zo'n 20 graden en een staalblauwe hemel. We kijken uit op sneeuw bedekte bergen maar de alpenweide ervoor herbergt 7000 schapen!
Overnacht in en mooie BenB , waarvan de eigenaar een kok is met opleiding in Lausanne . Dus werkelijk fantastisch gegeten....
Vandaag een prachtige drie uur wandeling gemaakt op een privé terrein ,wederom op aanbeveling van de b+b mensen. Fantastische natuur!

We hopen, dat het goed met jullie gaat! Tot het volgende verhaAl